I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و صبح بخیر...

انجمن هواداران ایرانی CNBLUE تقدیم می کند.......چشمک

دیشب بیکار بودم و اخبار جدیدی هم نبود که بخوام بذارم,گفتم بشینم معنی آهنگای سینگل truth رو بخونم , یهو به سرم زد بشینم برای موزیک ویدیوها زیرنویس درست کنم!!!

دیشب بعد 4 ساعت ور رفتن با معنی ها و تبدیلشون به فارسی روان و تایپ و وارد کردنش,برای هر دو موزیک ویدیوی جدیدشون زیر نویس درست کردم.

البته این اولین کار منه و اگه از لحاظ معنایی و زمان بندی مشکلاتی داشت,ببخشید و نظراتتونو بگید تا در پروزه های بعدی ازشون استفاده بکنم.

امیدوارم خوشتون بیاد.

آپلود باز:

 
مدبا فایر:

Truth

Still
آپلود بوی:

Truth

Still

 

 

راهنما:

بعد از دانلود فایل زیرنویس,اونو به محلی که موزیک ویدیو قرار داره ببرید و اسم فاییل زیرنویس رو با اسم موزیک ویدیو یکی کنید.

بعد با یکی از برنامه های KM player ویا VLC موزیک ویدیو رو اجرا کنید.


نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت20:37---16 مرداد 1393
من که اصلا نمیتونم دانلود کنم و هر موقع قسمتهای دانلود را میزنم فلش های می اید که من نمی دونم باید چکارش کرد ختم کلام نمیتونم دانلود کنم http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(13).gif
پاسخ:چک کردم لینک ها سالم هستن,دقیقا مشکلت چیه توی دانلود؟؟؟


hanieh
ساعت2:59---19 تير 1393
ممنون بابت ترجمه ها لطفا ترجمه im sorry رو هم بذارین
پاسخ:چشم,البته این موزیک ویدیو رو قبلا ترجمش رو وب cnblue4star گذاشته,منم تو آرشیو مرداد پاسال گذاشتم ولی شاید لینکش خراب شده باشه,تا یکی دو روز آینده میذارم


sajedeh
ساعت14:53---25 ارديبهشت 1393
belakhare toonestam dl konammm

هادی
ساعت20:23---18 ارديبهشت 1393
اوووف!اصن یه وضی!

هادی
ساعت18:51---17 ارديبهشت 1393
میکم حالا که راه افتادی زیرنویس ایناروهم بذار دیگه:Love falls و illa illa و Fool
پاسخ:مثل اینکه خوشت اومده^_^


sajedeh
ساعت14:01---16 ارديبهشت 1393
kheili kheili mamnun az zahamatetun..bebakhshid mishe link dl zirnevis mv truth dorost konid..fili shode
پاسخ:خواهش می کنم^_^ لینک ها سالم هستن,هر سه تا سرورش!!!! صفحه فلفلی میاد یا ارور 404 ؟


sahel
ساعت1:38---15 ارديبهشت 1393
ترجمه هاتون خیلی خوب بودن.ممنون.

نمیشه آهنگ heart song رو هم ترجمه کنید.البته اگه فرصت کردید.ممنون.
پاسخ:خواهش^_^ اگه خدا بخواد سعی می کنم آخر این هفته انجامش بدم.


puran
ساعت3:02---13 ارديبهشت 1393
aslan hamin k hemat kardido vasash zir nevis dorost kardid...eyval

mamnoon
پاسخ:^_^


مهسا19
ساعت5:34---12 ارديبهشت 1393
فعلا دان نکردم ولی مطمئنم کارت خوبه خسته نباشی و ممنون
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:زیرنویس فارسی موزیک ویدیوی truth از cnblue,زیرنویس فارسی موزیک ویدیوی still از cnblue,, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com